ORRAR

asso orrar överallt... och jag vill ta upp en speciell orre... JENNIFER POULSEN HAHAHAHAHAHAHAHA, sanningen är hon är största orren som fucking finns! Skriver i heeeela fb: WEED, SUPA, SEX HAHAHAHAAH fucking äckliga snorunge skäms du inte? SKITäcklig HAHAHAHAAHHA sen på sin äckliga blogg hon lägger en bild på sig själv och skriver: DU KALLAR MIG HORA BARA FÖR ATT DU VET ATT DU ALDRIG FÅR CHANSEN ATT KALLA MIG DIN! ja jennifer... eller så kallar han dig hora för att DU ÄR EN FUCKING HORA DIN ÄCKLIGA FUCKING SNORUUUNGE AHHAHAHAHHAHAHAHA ATT DU INTE SKÄMS, pågud du e pinsam bruden helt deli. Du tog bort mig i fb för att jag MOBBADE SÖÖÖNDER dig din fucking fitta hahahaha att du inte ens skäms asso hon är så äcklig, de finns massa nakenbilder på denhär horan när hon pullar sig själv och allt HAHHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA skitäcklig och i hennes andra blogg hennes header är där hon e helt utan trosor man ser hennes gött (eller aa vänta vilken gött) fucking snorunge mammas jag har INGA fucking ord för dig.. om jag va som du min mamma skulle klä av mig naken och släpa mig i håret och kasta mig mitt i rågsved centrum och allt! och jag skojar inte när jag säger t dig du borde skämmas bre cok skarrig pågud.. due 99a eller 98a du har knullat halva sverige du har fler nakenbilder på nätet än porrstjärnor och allt. OCH DE VÄRSTA E DUE SKITFUL AHAHAHAHAHHAHAHA SANNINGEN sen hon tog skolundervisning för att folk stirrade MANNEN DE KLART FOLK STIRRAR OM DU E SOM DU E STÖRSTA HORAN jag svär du e värre än när fucking min tjejkompis försökte våldta en killkompis t mig coook ful asso jag orkar inte! I sin blogg hon skämmer ut sig hellllllt lägger ut bilder på sex ställningar och jagvene vad. Skääääms bruden skäms... hennes ena blogg HÄR och den andra HÄR tjejen är så fucking pinsam.. aja har sagt de ganska mycket, men hoppas hon slutar me sånhär skit för sanningen hon skämmer ut sig HEEEEELT TOTALT.. de synd bruden du e helt efterbliven jag svär på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0