DAGENS HAFF

Dagens första haff av tjejerna! Jennifer Wetzelmayr en coook söt tjej med skitbra personlihet och hon är skitsocial! Hon har skitfinkropp, ögon, hår o allt, hon är 95a. boys de ba o haffa denhär kattiga bruden! 
Dagens andra haff av tjejerna får bli denhär KATTIGA tjejen, Seynab Mohyaddin som är 96a! oooouff, som ni ser hon är skitfin och hennes leende DÖÖÖÖÖDAR! Hon har bra personliget och är skitrolig. Asso de ba o haffish hära, hon är guldvärd! 
Dagens första haff av killarna är Adnan Yasar, skitsöt kille som är 94a och som har hjärta av GULD! Och han har respekt för tjejer! Han är skitrolig och man kan lita på han, tjejer asso pågud ni missar något om ni nt haffar han! Haffish nuuuuu! 


Andra haff-killen är denhär killen, Jocke Aguilera som är en skitsöt och rolig kille som är 95a! Han är social och snäll han behandlar en tjej som guld och me massor respekt och han är GULDvärd och han e så jävla rolig! Brudar haffa påååå!


Kommentarer
Postat av: adde

hihi tack werkis <3

2012-03-29 @ 21:09:08
Postat av: Jessica

Hej vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall checka in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör.

Jag var lite skeptisk mot det dära i början, men nu efter 4/5 dagar så har jag tjänat ca 1200 kronor, och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt ju :)

2012-03-30 @ 07:50:38
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: Nora - FOTO.

Fin blogg! Bloglovin byte? :D

2012-03-31 @ 11:06:00
URL: http://munstersfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0