FUCK YOU BLOGG.SE

JAG SKRIVER FETASTE INLÄGGET OCH ALLT FÖRVINNER! FUCKING KUKSUGARE :@ ANYWAYYYYYYYYYYYYS -.- igår så åkte jag t stan med arika och mötte upp frida som var med tess och en gullig tjej som hette emma tror jag, så vi luffade runt, sen arika taggade hem till ösmo så jag va me frida o tess sen vi träffade luiza och hennes kompisar, så kom deras kompisar och vi alla bara chillade. Sen adnan, jocke och alex kommer så jag tuggar med dom sen tess fick ett samtal som gjorde henne cok ledsen, mig oxo fan. Hur kan flera ge sig på en enda person?! De skitsynd, anyways sen jag o killarna taggade och åt sen vi bestämde oss för att åka till rgs där kommer zandra, natta, carro och helen ut och vi bara chillade i parken. Sen efter en kort stund taggade carro och helen hem så satt vi andra kvar, sen så taggade vi alla och natta och zandra följde mig hem sen tagga dom till carro! Och hemma jagvene vaaaaaaaaaaad jag gjorde asso, jag ringde visst carro och sa att jag älskar henne?! HAHA, asso jag var så fucking TRÖÖÖÖÖTT! Sen idag ska jag med natta, zandra och valeria till skogås och chilla där! Ajde nu ska jag dusha och börja fixa mig sen äta någonting! Herååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0