hemma nu

oha jag e hemma nu! Först vi taggade hem till Rozin, asso jag och Nefel sen vi var där sen Nefel provade kurdiska kläderna och hon passade så fuuuucking braaaaaa i en av dom! Skiiiiitfint, och sen så jag och Nefel åt lite hos Rozin sen vi KUBBA t tuben, sen vi missa den -.- så vi tog bussen. Sen Rozin skulle fixa något i högdalen så jag och Nefel taggade t stan vi skulle t aina och hämta hennes pass men sen de slutade med att vi bara gick runt och kollade på kläder och mobiler och sen vi träffa hennes mamma och kollade kläder med hennes mamma. Asso hennes mamma är så underbar att snacka med hahaha hon är skitrolig! Anyways sen jag och Nefel åt i donken sen vi taggade hem. Och nu äre stabila standardtimes o skypa med adde och alex, men var e jocke?! fan de mer stabilt om han e med.. Fast ändå adde är bäst, HAHAHA adde bre han e så tung ♥ ajde jag ska fortsätta skypa nu! HERÅÅÅ
STABILT

Kommentarer
Postat av: adde

werka min polskiiiiiiii <33333333333333333

2012-03-22 @ 21:25:02
Postat av: weronika

stabila vi e adde <3

2012-03-22 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0