oha jag e SLUUUUUUUUUT!

omg, jag är helt fucking slut efter idag pågud jag oooorkar inte röra mig. Men fooooortfarande jag ska t stan eller ut i rgs och jag ska träffa adnan, frida och arika, sen jagvene om adnan tar med sig fumba eller jocke eller nån men kanske. Anyways idag jag vaknade typ 7:40 sen  som vanligt mamma fucka på mig du måste t skolan blablabla! Grejen e jag går till skolan men så fort man kommer en minut sen så ba: JAG SKA LÄGGA DIG TELL SOCIALEN DO ER INTE MIN BARN!!!!! oha chilla lite mamma jag sköter skolan och allt, jag kommer typ inte ens sent längre.. iallafall, jag är feeeett förvirrad över hela veckan, stämningen överallt, asso liksom de har kännts som om något stort kommer hända. Asso nivet dendär magkänslan att något enooooooooormt ska hända, man vet inte om det e bra eller dåligt, men jag har haft dendär känslan hela veckan. Knas asso! Iallafall nu skypar jag med Jocke o Adnan! stabiiiiiilt, asso sen jag kollar på CUTEST BOYS ON THE PLANET KILLARNA DÄR ÄR SÅ FUUUUUCKING KATTIGAAAA ♥ men nu ska jag inte blogga mer i dehär inlägget, jag pallar inte! AJDE BLOGGAR MER SEN! herååå

Kommentarer
Postat av: Fumba

jädrans stabils alltså

kssssssssssssssssssssssshtan

2012-03-23 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0