oherre...

Jag skylle vakna i tid i morse, sen jagvene vad fuck de e för fel med mig! Jag kan inte fucking ställa mig upp, jag kan inte öppna ögonen, asso jag är typ.. PÅGUD JAG VET INTE?!?! jag har panik nu, hahah. Anyways, jag ska gå till skolan snart iallafall bara för att de e så fint väder idag och jag skulle följa med Nefel till Rozin för att Nefel skulle prova kurtiska kläder till Newroz, det är kurdisk nyår. Så jag taggar till skolan snaaart, igår var det inte mycket som hände.. Det vanliga några bråkade på driv och en kille fick värsta bulan i huvet pågud jag tycker fett synd om han! och sen nån krossa ett fönster, bra skola man har! Men iallafall nu måste jag fixa mig SNAAAABBT och springa till bussen sen när jag har gått av så måste jag rusha till skolan med. Slänger in några bilder, byyyyyyyyye!
Sanningen jag borde taggat länge sen, och kolla vad jag håller på med, OOOOHAAAAA JAG MÅSTE DRA HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0