STATISTIK?!

Jag har aaaaldrig sett en såhär fuckedup statistik?! Vad e dehär bre?!?!? HAHAHAHA, först de låg på typ 3, sen där de går neråt de va 2 sen där de gick upåt det var typ 19 tror jag, sen mer upåt det var 23-25? sen de går ner igen där va de runt 12 sen går de lite upp där va de 15, sen de ligger på 5 sen igår BAAAAAAAAAAAAM typ 50 styckna?! Och den röda statistiken är oxo knas, speciellt där det går uppåt första gången omajgad! knas asso, anyways idag gick jag inte till skolan för att jag inte mår bra.. Måste ändå till alby med daniella och träffa adde, jocke kanske oxo kommer men vet ej. Sen måste jag träffa alexandra, så mkt stress! IAF  DE FREDAG IMORGON! TACK GUUUD! ska chilla med några i rågsved! Ajde jag skriver mer snart, puss herå!
typ några dagar gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Sådär blir min med :) hahaha bergochdalbana

2012-04-01 @ 11:36:35
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0